Żychliński Dom Kultury zaprasza do udziału w naszej nowej akcji „Aktywni z Żychlińskim Domem Kultury!”
Wydarzenie, które Państwu proponujemy to rodzaj wyzwania, polegającego na zorganizowaniu wspólnego rodzinnego spaceru, podczas którego uczestnicy wydarzenia sami opracowują sobie trasę spaceru i udokumentują jej przebycie za pomocą zdjęć, screenów z aplikacji oraz potwierdzenia przebytego dystansu.
Spróbujmy w ten sposób zaszczepić w dzieciach miłość do sportu i aktywności fizycznej. Pokażmy, że można spędzać czas razem, świetnie się bawiąc, a przy okazji poprawiać swoją kondycję zdrowotną i formę. Niech motywacją dla całych rodzin będzie wspólne działanie, rodzinna zabawa i wspaniały przykład dla najmłodszych – Mamo, Tato pokażcie swoim dzieciom, że Rodzina ma moc!
Co należy zrobić?
- Zapoznaj się z regulaminem poniżej.
- Wyślij email ze zgłoszeniem na adres stowarzyszenie@zedek.pl
- Odbierz identyfikator startowy dla rodziny w ŻDK
- Zrealizuj zadanie
- Prześlij potwierdzenie wykonania zadania zgodnie z regulaminem wydarzenia.
Zapraszamy Was do wspólnej aktywności dla zdrowia, dla kondycji, dla dobrego samopoczucia. Regulamin akcji dostępny jest poniżej a dodatkowych informacji udzielamy pod nr telefonu 24 351 20 57.
Na zdjęciach przykładowy pakiet upominkowy dla uczestników wydarzenia.
Serdecznie zapraszamy aktywne rodziny do udziału w akcji!
Regulamin
Warunki udziału w wydarzeniu:
- zgłoszenie się do udziału w wydarzeniu poprzez przesłanie maila na adres stowarzyszenie@zedek.pl zawierającego określone w regulaminie informacje o uczestnikach wydarzenia. Zgłaszać można się od 15 czerwca do 19 czerwca 2020
- opracowanie trasy spaceru – dystans 3 km,
- podpisanie stosownych oświadczeń i odebranie identyfikatora startowego dla rodziny w dniu 22 czerwca 2020 od godziny 10.00 do 15.00 (Żychliński Dom Kultury),
- zrealizowanie zadania w terminie pomiędzy 26 czerwca a 5 lipca 2020 roku
- potwierdzenie wykonania zadania (w postaci zdjęć z trasy lub screenów z wybranej przez uczestników aplikacji do biegania lub innej pozwalającej potwierdzić pokonany przez uczestników dystans) zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie.
- odbiór upominków nastąpi w dniu 6 lipca 2020 (poniedziałek) w godzinach ustalonych telefonicznie z uczestnikami wydarzenia.
Cele wydarzenia:
- Promocja zdrowego i aktywnego trybu życia
- Zachęcanie do rodzinnego modelu spędzania czasu
- Integracja rodziny poprzez wspólne działania i realizowanie celów
- Budowanie pozytywnych wzorców społecznych
- Zachęcanie do społecznej i rodzinnej aktywności
W wydarzeniu mogą wziąć udział rodziny (dorośli i dzieci), które dokonały zgłoszenia w formie e-mail oraz odebrały identyfikatory i złożyły stosowne oświadczenia. Dzieci biorą udział w wydarzeniu pod opieką osób dorosłych. Zgłoszenia osób niepełnoletnich mogą się odbywać tylko przez ich dorosłych opiekunów.
Zawodnik startuje w Wydarzeniu na własną odpowiedzialność znając stan swojego zdrowia i wobec braku przeciwwskazań do udziału w tego typu Wydarzeniu.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne kontuzje uczestnika wynikające z udziału w Wydarzeniu
Zasady udziału:
- Wydarzenie ma charakter towarzyski, zabawowy. Wydarzenie nie jest imprezą masową.
- Uczestnicy w terminie od 23 czerwca do 5 lipca 2020 sami wyznaczają sobie trasę i czas spaceru, dystans do pokonania to 3 km.
- Dystans można pokonać rodzinnie spacerując, biegając, jadąc na rowerze, jadąc na rolkach.
- Punktem obowiązkowym w określeniu trasy spaceru jest Żychliński Dom Kultury, przy czym do indywidualnej decyzji Uczestników wyzwania należy, czy będzie to punkt początkowy czy końcowy trasy.
- W ramach udokumentowania spaceru uczestnicy są zobowiązani do wykonania maksimum 5 zdjęć z przebytego dystansu. Jedno ze zdjęć musi być wykonane przed Żychlińskim Domem Kultury.
- Do obowiązków uczestników Rodzinnego Spaceru należy również założenie identyfikatora startowego dla rodziny podczas realizacji zadania.
- Upominki dla uczestników wydarzenia w postaci worka-plecaka, apaszki, komina, kubka, smyczy, długopisów i puzzli z logo organizatora wydarzenia nie podlegają wymianie ani zwrotowi. Można je odbierać osobiście po telefonicznym uzgodnieniu godziny w Żychlińskim Domu Kultury w dniu 6 lipca 2020 roku.
Rejestracja uczestników wydarzenia:
- Rejestracja Uczestników wydarzenia:
- Przesłanie maila na adres stowarzyszenie@zedek.pl W tytule maila należy wpisać: „Aktywni z Żychlińskim Domem Kultury”, a w treści maila: imiona, nazwiska, wiek uczestników wydarzenia, telefon kontaktowy. Zgłoszenia przyjmowane są w tygodniu poprzedzającym wydarzenie, tzn. od 15 czerwca do 19 czerwca 2020
- Odebranie identyfikatora startowego dla rodziny w dniu 22 czerwca 2020 w godzinach 10.00 – 15.00 i podpisanie stosownych oświadczeń.
- Zrealizowanie wyzwania.
- Wysłanie wiadomości na adres stowarzyszenie@zedek.pl z potwierdzeniem przebytego dystansu oraz wykonanych podczas spaceru zdjęć do dnia 5 lipca 2020 włącznie.Odebranie upominków za udział w wydarzeniu po telefonicznym uzgodnieniu godziny odbioru w dniu 6 lipca 2020.